• banner 1
  • pagina_banner2

L'usu di filu di molibdenu, molibdenu in polvere, è MoO3

MoO3

Usi: Principalmente utilizatu in a metallurgia di polveri per preparà u molibdenu in polvere, fà catalizzatori, additivi d'acciaio è pigmenti.

Polvere di molibdenu

L'usu di filu di molibdenuDescrizzione di u produttu: Stu pruduttu hè u polu di metallu grisgiu, chì s'ossidarà gradualmente in l'aria, è hè preparatu riducendu u triossidu di molibdenu cù l'idrogenu.U polu di molibdenu hè un raru altu fondu un pocu di metallu.Havi una alta densità, un bassu coefficiente di espansione termica, una alta conduttività termica, è una bona durezza è tenacità.U pruduttu hà una alta purezza è una specificazione di dimensione di particella, è hà una bona prestazione di sinterizzazione è di trasfurmazioni.
Usi: Ampiamente utilizatu in l'industria siderurgica, industria metallurgica, campu aerospaziale, industria elettronica, industria di l'energia atomica, industria chimica ligera, etc., u mercatu hè una vista assai larga.

  • Materie prime per a fusione di l'acciaio di molibdenu, fà u filu di molibdenu, rimpiazzà u platinu in interruttori elettrici, smelting big billets di molibdenu, elementi riscaldanti elettrici di molibdenu, tiristori, ugelli di molibdenu è cusì.
  • U polveru di molibdenu hè a materia prima principale per a produzzione di crogioli di molibdenu, tappi di molibdenu, bastoni di molibdenu tondi è lastre di molibdenu.À u listessu tempu, in l'acciaio in lega, l'acciaio in lega bassa, l'acciaio inossidabile, l'aghjunzione di molibdenu à l'azzaru di l'utensili, a ghisa, l'acciaio colatu è a leghe non ferrose pò migliurà a forza, a tenacità, a resistenza à u calore è a resistenza à a corrosione di vari acciai in lega. Prestazione è saldabilità notevolmente migliorate.
  • U polveru di molibdenu hè utilizzatu cum'è materia prima per u processu di filu di molibdenu, piastra di molibdenu, cumpunenti elettronici, molibdenu puru o prudutti sinterizzati in lega di molibdenu, etc., è pò ancu esse usatu cum'è additivu per agenti di lega di precisione.

Polvere di molibdenu

Tipu: filu di molibdenu neru, filu di molibdenu biancu, filu di molibdenu sprayed, filu di molibdenu d'alta temperatura, filu di molibdenu tagliatu.
Usi: taglio di filu, trasfurmazioni di muffa, fornu elettricu d'alta temperatura, resistenza, annealing, pole shed di tubu elettroni, ganciu di lampada incandescente, wire PL, vacuum o atmosfera protettiva. U filu di molibdenu, u molibdenu, u filu di molibdenu hè adupratu per i materiali di riscaldamentu di i furnace d'alta temperatura è i bastoni laterali è i supporti di i materiali di riscaldamentu.utilizatu per a fabricazione di griglie di tubi elettronichi, apparecchi di vacuum elettricu, parti di fonte di luce elettrica, etc.;filu di molibdenu spray per a superficia di parti di usura di l'automobile. A superficia è altre superfici purtate meccanicamente sò finamente sprayed per rinfurzà a so resistenza à l'usura.

Barra di molibdenu

Usi: Mo-1 pò esse usatu per tirà filu di molibdenu ordinariu, fà elettrodi di fibra di vetru, o additivi per l'acciaieri.

Asta di molibdenu

Adupratu principalmente per applicazioni à alta temperatura, cum'è a fusione di metalli di terra rara.

Elettrodu di molibdenu

Usi: Principalmente usatu cum'è elettrodi in fibre di vetru è industrie di fibre refrattarie.


Tempu di Postu: Dec-28-2022
//